Кошик
157 відгуків
Автозапчастини Тпартс
+380676767143
Контакти
  • Телефон:
    +380 (67) 676-71-43, (032) 253-20-20
  • Контактна особа:
    Відділ продажу
  • Адреса:
    вул. Масарика, 16, Львів, Львівська область, 79020, Україна
  • Email:
    info@tparts.lviv.ua
Заміна колодок: робимо самостійно. Заміна задніх гальмівних колодок і передніх в легковому автомобілі

Заміна колодок: робимо самостійно. Заміна задніх гальмівних колодок і передніх в легковому автомобілі

Заміна колодок: робимо самостійно. Заміна задніх гальмівних колодок і передніх в легковому автомобілі
Всі чудово знають, що абсолютно будь-який механізм на транспортному засобі має властивість дуже сильно піддаватись зношуванню.

26.02.16

Основної уваги заслуговують гальма. Адже від них залежить не тільки життя водія, але й оточуючих. Найбільш частою операцією є замір рівня гальмівної рідини. А ось друга за важливістю – заміна колодок. Даний механізм має певний термін експлуатації, який безпосередньо залежить від частоти використання автомобіля. Однак тут є ще один нюанс – якість їзди. Гальмівні колодки сильно зношуються в результаті різкого гальмування. Варто звернути увагу, що матеріал, з якого вони виготовлені, також впливає на тривалість терміну експлуатації. 




Але навіть при дотриманні всіх вищеописаних правил заміна колодок все одно буде потрібна. Як визначити рівень зносу гальмівних елементів і самостійно їх замінити, дотримуючись максимальну точність, розповімо в цій статті.

Демонтаж гальмівних колодок

Першим і явною ознакою непридатності гальм є виникнення скрипів. Тому рекомендується при перших проявах провести техогляд автомобіля. Для цього робимо наступні маніпуляції:
  •  Спочатку слід підняти транспортний засіб за допомогою домкрата.
  •  Далі необхідно провести демонтаж коліс. Заміна передніх колодок в деяких марках машин проводиться без цього процесу.
  •  Після цього варто зняти супорт.
  •  Рекомендується дуже уважно оглянути пильник, що знаходиться на гальмах. У разі якщо пошкоджень не виявлено, тоді необхідності в установці нової деталі немає. Як правило, пильовик рідко виходить з ладу, однак такі маніпуляції треба робити постійно, коли проводиться заміна задніх гальмівних колодок, а також передніх.
Після цього необхідно дуже акуратно дістати напрямні зі скоб, що знаходяться на кожному гальмовому диску. Ретельно слід зачистити. Робити цю роботу потрібно з використанням великої наждачного паперу. Обов'язково під час цього процесу забирається весь утворився наліт бруду, а також корозія, якщо вона є. Після закінчення зачистки рекомендується змастити напрямні скоб. Це допоможе захистити деталі від деформації. І вже після цього потрібно виконати монтаж пильовика на штатне місце. Заміна передніх колодок менш трудомістка робота, в порівнянні з задніми. Вона може проводитися навіть без зняття коліс. Вищеописаних маніпуляцій буде цілком достатньо, для того щоб встановити нові деталі. А ось з задніми можуть виникнути проблеми. Перша полягає в знятті барабанів. Як правило, під час експлуатації вони дуже сильно «прикипають», тому їх демонтаж ― справжня перевірка на стресостійкість водія. 




Після зняття барабана потрібно від'єднати трос з розпірної планки. За допомогою викрутки підчіплюються всі пружини. Необхідно пам'ятати, що верхня набагато жорсткіше, ніж нижня, тому на неї може знадобитися більше часу. І тільки після цього проводиться заміна задніх гальмівних колодок.

Поширені труднощі

Досить часто виникають труднощі в процесі демонтажу направляючих болтів. З-за наявності занадто великої кількості вологи вони мають властивість застрявати в самій скобі. Якщо все-таки ця проблема виникла, тоді варто вдатися до крайніх заходів. Інакше заміна задніх колодок просто буде неможлива. Для цього потрібен газовий балон-грілка і гайковий ключ. Знадобиться деякий час для розігріву направляючої. Як тільки вона досягне необхідної температури, викрутити її буде дуже легко. Якщо під рукою немає балона, то можна просто обстукати барабан з усіх боків. Робити це потрібно максимально акуратно, так як можуть виникнути додаткові поломки, наприклад, направляючий болт трісне або різьба зірветься. А від цього значно ускладниться заміна колодок.
 

Підготовка до встановлення гальмівних колодок

Перш ніж приступити до установчих робіт, слід ретельно зачистити місце, де вони будуть кріпитися. Після цього необхідно стиснути циліндр з допомогою спеціальних інструментів. А що робити в тих випадках, коли їх немає під рукою? Тоді знадобиться звичайний молоток. Для цього процесу знадобиться його рукоять. Вона ставиться безпосередньо на циліндр і з чималим зусиллям надавливается. Якщо стиск було зроблено правильно, то заміна задніх гальмівних колодок і передніх пройде без особливих труднощів. Дуже часто, для того щоб прикрутити циліндр, використовують монтування або звичайну викрутку. Дана робота виконується досить просто.
 

Установка нових колодок

Процес встановлення нових колодок набагато легше демонтажу старих. Якщо всі підготовчі роботи завершені, залишилося тільки завершити розпочате. Отже, заміна колодок проводиться наступним чином. Нові деталі вставляються в скобу. Потім надівається супорт, після чого необхідно їх досить міцно закрутити. Фахівці рекомендують на різьблення болтів налити невелику кількість масла, для того щоб полегшити цей процес.
 
Виконання даної роботи забере всього лише близько півтори години. Однак іноді виникають проблеми, впоратися з якими самостійно не виходить. Тоді необхідно звернутися до фахівців. Особливо актуально таке рішення, коли необхідна заміна задніх колодок, так як в цьому процесі дуже багато тонкощів, які вимагають певної кваліфікації.
Попередні статті