Кошик
157 відгуків
Автозапчастини Тпартс
+380676767143
Контакти
  • Телефон:
    +380 (67) 676-71-43, (032) 253-20-20
  • Контактна особа:
    Відділ продажу
  • Адреса:
    вул. Масарика, 16, Львів, Львівська область, 79020, Україна
  • Email:
    info@tparts.lviv.ua
Ремонт амортизаторів своїми руками

Ремонт амортизаторів своїми руками

Ремонт амортизаторів своїми руками
Найбільш витратною частиною в автомобілі є підвіска. Якщо використовувати якісне пальне та моторні масла, то двигун, коробка передач і інші деталі можуть прослужити довго, але підвіска схильна до різних впливів і від її ремонту ніхто не застрахований

01.04.16

Саме вона приймає на себе всі труднощі і негаразди, захищаючи автомобіль та водія від нерівностей вітчизняних доріг. Левову частку навантаження беруть на себе амортизатори. І ось у більшості водіїв цікавить питання, як здійснити ремонт амортизаторів своїми руками.


Міняємо амортизатори самі
Основне призначення амортизаторів в автомобілі – утримувати колеса в постійному контакті з поверхнею дороги. Колеса повинні якомога м’якше обійти перешкоду, а потім чітко і швидко повернуться на дорогу, забезпечуючи необхідне зчеплення. Пружини та ресори підтримують тільки вагу машини, за все інше відповідають амортизатори. Далі мова піде про те, як здійснити ремонт амортизаторів своїми руками.

Раніше здійснювали ремонт шляхом заміни клапана, сальника, заливкою нового масла. Зараз потрібна тільки заміна, яка цілком під силу більшості водіїв. Роботу амортизатора можна перевірити, переміщаючи шток до упору в обидві сторони. Рух має бути плавним, без провалів і заїдання. Зусилля віддачі повинно бути більше зусилля ходу стиснення.

Ремонт амортизаторів своїми руками зробити зовсім не складно, якщо слідувати порадам, які описані нижче.

Міняти амортизаційні стійки необхідно парою. Необхідний буде стієчний ключ, а якщо машина з переднім приводом, то ще знадобляться стяжки і пружини. Спочатку відкручуємо два болти внизу від важеля і вгорі гайку штока, амортизатор при цьому повинен вийти вниз. Притримуючи ключем, відкручуємо внутрішнє різьблення і знімаємо амортизатор.

На автомобілі з переднім приводом стійка об’єднана з пружинами. Для зняття її використовуємо гвинтові стяжки, які представляють собою стрижень з подвійним різьбленням з гачками і шестигранником під ключ. Чіпляємо гачки за витки пружини, стискаємо пружину, повертаємо стрижень ключем. Стиснуту пружину переставляємо на нову стійку і збираємо все назад.

Також використовуємо амортизаційний ключ з U-подібної сталевий вилкою з двома шипами. Нова гайка в комплекті йде з патроном, яку можна відкрутити газовим ключем. У середині стійки знаходиться шток з клапанами і масло. Шток можна викинути, а масло потрібно злити. У порожню трубу стійки вставляємо новий патрон і притягуємо гайкою. Ставимо назад пружину, опорний підшипник, закручуємо гайку на штоку і встановлюємо стійку на автомобіль. Після цього потрібно зробити «схід-розвал».

На закінчення кілька порад. Паралельно перевірте стійки, кермові тяги, сайлентблоки і гальмівні шланги. Не довіряйте домкратам, краще користуйтеся надійними упорами. При складанні всі з’єднання потрібно змащувати графітовим мастилом. Жорсткі, напівспортивні та спортивні амортизатори покращують керованість, але комфорт і навантаження на кузов погіршують.

Попередні статті