Кошик
157 відгуків
Автозапчастини Тпартс
+380676767143
Контакти
  • Телефон:
    +380 (67) 676-71-43, (032) 253-20-20
  • Контактна особа:
    Відділ продажу
  • Адреса:
    вул. Масарика, 16, Львів, Львівська область, 79020, Україна
  • Email:
    info@tparts.lviv.ua
Який антикор краще для авто, поради майстрів

Який антикор краще для авто, поради майстрів

Який антикор краще для авто, поради майстрів
Головна функція антикора – максимальне стримування процесу корозії, який присутній абсолютно на кожному автомобілі, просто його приховане подпленочное розвиток не завжди видно автовласникам.

25.04.16

Метал піддається атаці іржі з самого початку: при виготовленні автомобіля, його транспортуванні, зберіганні і експлуатації. Якісний антикор – це забезпечення гідного зовнішнього вигляду транспортного засобу надовго.

Зміст

Антикор для прихованих поверхонь

До якісних антикорам, призначеним для прихованих поверхонь, є ряд вимог:

  • Не руйнувати лакофарбове покриття кузова
  • Мати високу ступінь адгезії
  • Добре просочувати всі мікротріщини
  • Мати однорідну структуру
  • Витісняти вологу і електроліти з металевої поверхні
  • Формувати еластичну плівку
  • Проникати в уражені корозією ділянки металу
 

Серед даного виду антикоров виділяють висихають склади на масляній основі. Такий засіб буде постійно перебувати в рідкій фазі, що дозволяє ґрунтовно заповнити всі мікротріщини, приховані від наших очей. Крім того, цей антикор має більш тривалим терміном служби, оскільки він заповнює будь новоутворені дефекти. Засоби на масляній основі не мають високої механічної міцності. Саме тому такі матеріали не підійдуть для зовнішньої поверхні кузова.

Представляємо кращий антикор для мотора

Існують також і кошти на парафінової основі, тобто воскові склади. Такі антикори добре працюють, поки знаходяться в рідкій фазі. Після повного випаровування зі складу розчинника антикорозійні властивості проявляються меншою мірою. Наносити такий матеріал можна будь-яким з відомих способів: повітряним або безповітряним. Восковий антикор однаково добре лягає як на пофарбовану поверхню, так і на голий метал. Після висихання на металевій поверхні утворюється воскова плівка. Незважаючи на те, що такий антикор володіє поганою адгезією і механічній міцності, еластичності утворився покриття зберігається впродовж всього терміну служби нанесеного складу.

Тут же відзначимо, що безрезультатною стане вторинна обробка препаратами одного складу, наприклад, мастикою з мастиці або воском по воску. Цьому є ряд пояснень. Якщо корозія прогресує під наявним покриттям, то новий склад не зможе проникнути вглиб. Проникаючої здатності більшості засобів для прихованих порожнин недостатньо, щоб повністю просочити іржу і дефекти попереднього складу.

Таким чином, волога, яка там міститься, буде і далі руйнувати автомобіль. Бажано, в такому випадку, вибрати найкращий антикор на масляній основі. Саме цей вид матеріалу, що володіє високим ступенем проникнення і здатний подавити корозію, що знаходиться під шаром попереднього покриття.

Антикор для зовнішніх поверхонь

До антикорам, призначеним для зовнішніх поверхонь, тобто для днища або колісних арок, застосовуються зовсім інші вимоги:

  • Добре захищає металеву поверхню від агресивного впливу електролітів
  • Мати високу ступінь адгезії
  • Бути еластичними
  • Витримувати механічні деформації кузова
  • Мати механічну міцність, т.е. не тріскатися і не відшаровуватися від ударів гравію або піску

 

Це кращий восковий антикор для машини

На сьогоднішній день подібних засобів на російському ринку дуже багато. Наприклад, бітумні мастики. Вони виробляються на основі бітумних або синтетичних смол. До складу таких матеріалів можуть включати різні інгібітори (сповільнювачі) корозії. Ці засоби виконують кілька функцій.

По-перше, вони чудово захищають метал від впливу зовнішнього середовища, але цю ж функцію чудово виконують, наприклад, і воскові склади. По-друге, бітумні мастики захищають металевий кузов автомобіля від механічних впливів. Йдеться про умови, в яких постійно знаходяться днище або колісні арки.

В-третіх, зіткнення з якимись перешкодами, наприклад, бордюрами, може викликати руйнування захисного шару. Кращі антикори і тут повинні проявляти стійкість і міцність. Вони наносяться на поверхню відносно товстим шаром – 250-400 мкм. Таким чином, мастики служать непоганим шумоізоляційним матеріалом. За допомогою них можна також знизити рівень коливань кузовних елементів. Так, наприклад, нанесення шару мастики певної товщини дозволить знизити частоту резонансу силових деталей.

Бітумні антикори, в свою чергу, теж поділяються на два види: що висихають і висихають. Матеріали, що зберігають вологу структуру протягом усього терміну служби, мають невеликий механічною стійкістю, зате вони надовго залишаються еластичними. Для поліпшення показників абразивної міцності в бітумні мастики додають диспергованих метал (порошок з дрібних частинок металу). Трохи раніше в якості металу використовували алюміній, зараз все частіше застосовується бронза. Останнім відкриттям стали бітумні мастики, до складу яких входить цинк.

Є ще один вид антикорозійних засобів, призначений для зовнішньої обробки кузова – ПВХ покриття на основі каучуку. Найчастіше такими засобами користуються на заводах-виробниках. Технологія нанесення покриття полягає в плавленні полімеру і подальшому його нанесення на металеву поверхню. Такий вид антикора на сьогоднішній день є одним з найбільш довговічних засобів захисту від корозії. Кращі ПВХ покриття володіють не тільки хорошою еластичністю і міцністю, але і високою ступенем адгезії металевої поверхні і наносимого матеріалу.

Нарівні з перерахованими видами антикора сьогодні ще використовують, так званий, рідкий пластик. Утворюється після нанесення пластикова полімерна плівка добре захищає лакофарбову поверхню від ударів каменів, піску і т. п. Такий засіб ідеально підійде для обробки порогів, колісних арок або навіть передньої частини капота.

Жидкий пластик не може стати основним антикорозійним засобом, так як він не володіє достатнім рівнем механічної міцності. А ось в якості додаткового захисту він прекрасно підійде.

Якості антикоров

Майстер порадить який антикор краще

«Який антикор краще?» – це найочікуваніший питання від покупця, оскільки нескладно заплутатися в такій великій кількості коштів, представлених сьогодні на прилавках магазинів. Не існує якогось універсального засобу, необхідно підлаштовуватися під специфіку поверхні. Будь якісний антикорозійний матеріал повинен володіти деякими характеристиками:

  • Висока опірність до корозійних процесів
  • Формування на металевій поверхні міцного захисного шару
  • Високий ступінь адгезії (хороше зчеплення з поверхнею)
  • Запобігання появи корозії
  • Запобігання розвитку вже утворилася корозії
  • Вогнестійкість
  • Пожежо — і вибухобезпечний склад
  • Нетоксичний склад, безпечний для здоров’я людини

На сьогоднішній день безліч фірм працюють над створенням антикорозійних засобів. Це як зарубіжні компанії, так і вітчизняні представники. Серед імпортних кращих антикоров можна виділити німецькі кошти компаній Bivaxol, Rand, шведські Dinitrol, Noxudol, Finikor, голландські Tectyl, бельгійські Soudal, канадські Rust Stop. Серед російських препаратів виділяються кошти компаній ХимПродукт, ВЭЛВ.

Перед початком робіт, уважно ознайомтеся з інструкцією по використанню антикора. Дуже часто неякісне антикорозійне покриття – це результат поганого матеріалу, а порушення технології нанесення. Будь антикорозійний матеріал наноситься на абсолютно чисту і суху, ретельно знежирену поверхню. Приділіть особливу увагу підготовці робочого ділянки, інакше ви даремно витратите придбаний якісний матеріал, не отримавши очікуваного результату.

Багато хто помилково вважають, що новий автомобіль не потребує очищення. Але це зовсім не так, і навіть незначного ополіскування водою кузова автомобіля недостатньо. Вода не видалить наявний на поверхні конденсат, заводський антикор, осередки корозії. Недостатня ступінь очищення кузова спровокує лише швидке розвиток корозії. Часто кращі антикори характеризуються хорошою адгезією, але саме це поняття вже передбачає наявність очищеної поверхні. Сучасні технології і тут підносять автовласникам приємний сюрприз. Існують засоби, що допускають нанесення на непідготовлену поверхню. Їх застосування не вимагає додаткового очищення, сушіння і знежирення. В цілому ж, ефективність більшості антикоров зводиться до якості виконання основних етапів: підготовка поверхні, нанесення матеріалу, дотримання температурного режиму.

Незалежно від того, новий автомобіль чи ні, він потребує антикорозійного обробці як мінімум раз в 3 роки. Якщо автовласникові дорога машина, і він піклується не тільки про її зовнішньому вигляді, але і міцності в цілому, сучасні антикори будуть просто незамінні. Якісний матеріал забезпечить вас міцним і довговічним захисним шаром, за умови дотримання технології нанесення.

Попередні статті