Кошик
157 відгуків
Автозапчастини Тпартс
+380676767143
Контакти
  • Телефон:
    +380 (67) 676-71-43, (032) 253-20-20
  • Контактна особа:
    Відділ продажу
  • Адреса:
    вул. Масарика, 16, Львів, Львівська область, 79020, Україна
  • Email:
    info@tparts.lviv.ua
Старі іномарки з ЄС: як не купити автохлам

Старі іномарки з ЄС: як не купити автохлам

Щоб не купити собі «пам’ятник», який буде лише займати місце в гаражі, треба знати кілька простих правил

28.06.17

В Україні рекордними темпами зростає вторинний ринок автомобілів. У зв’язку з цим збільшилася і кількість авторозводів. Найпоширеніший – продаж відвертого автохламу. Щоб не купити собі «пам’ятник», який буде лише займати місце в гаражі, треба знати кілька простих правил.

Візуальний огляд

Кузов – найдорожча частина автомобіля, і якщо він з подряпинами, обгорілою фарбою, іржавим днищем і колісними арками, то таку машину краще не брати зовсім. Під автомобілем, простояним якийсь час, не повинно бути патьоків рідин. Вони вказують на зношеність і, побічно, на недостатнє технічне обслуговування.

Перевірка двигуна

Тільки відкривши капот, вже можна зробити деякі висновки. Якщо двигун відносно чистий, рівномірно припалий пилом – це хороший знак. Не повинно бути патьоків масла, бензину, охолоджуючої рідини. Характерна проблема старих автомобілів – протікання масла між блоком циліндрів і картером (в нижній частині мотора). Це може вказувати на сильний знос циліндропоршневої групи. Якщо ж двигун чистий, немов недавно помитий, тобто велика ймовірність, що недавно було втручання. Можливо, виявивши проблему, власник і вирішив продати машину. Хорошим способом визначити загальний стан деталей двигуна є вимір компресії. При цьому потрібно дивитися як на величину тиску, так і на її різницю в окремих циліндрах.

Запуск автомобіля

Будь-яка машина повинна запускатися відразу, за кілька оборотів стартера. В іншому випадку це може вказувати на проблеми, починаючи з неправильного зазору на свічках і закінчуючи подачею палива. Найчастіше вони легко усуваються. Якщо двигун не запускається зовсім, або стартер обертається занадто повільно, то цю машину краще не брати.

Вимкнути радіо

Відключення радіо дозволяє чути автомобіль і те, що з ним відбувається. Тому після запуску мотора і перед початком руху краще вимкнути радіо.

Незвичайні звуки

Перш ніж включити передачу, прислухайтеся до незвичайних звуків. Це може бути стукіт, брязкіт, виття, скрегіт, шелест або скрипи, які говорять про серйозні поломки або сильне зношення деталей. Якщо є сторонній шум, вийдіть з автомобіля і спробуйте звузити зону його походження. Це може дати розуміння і підказати пошук проблеми. Наприклад, шум у районі коробки передач викликаний руйнуванням підшипника або шестерень, заміна яких – недешевий ремонт. Якщо шум або скрегіт лунає тільки при натисканні на педаль зчеплення, то, швидше за все, потрібно міняти вижимний підшипник. І платити за цей ремонт доведеться новому господареві машини, якщо він її купить.

Перевірка гальм

На початку тест-драйву, перед виїздом на вулицю, натисніть на педаль гальма. Переконайтеся, що вона не ходить м’яко і не провалюється. Під час їзди потрібно кілька разів перевірити, що гальма швидко реагують. Опустіть скло, щоб чути скрип або пробуксовку коліс. Це може вказувати на погані гальмівні колодки, зношені диски або барабани, що вимагають заміни. Виявивши таку проблему, можна сміливо збивати ціну під час торгу з продавцем. Якщо автомобіль вібрує при натисканні на педаль гальма на невеликій швидкості, то це може означати, що диски зношені. При цьому може не бути насторожуючих звуків. Коли встановлено, що гальма працюють досить добре, потрібно провести тест на екстрене гальмування. При цьому потрібно відчути, як схоплюють гальма, наскільки швидко, чи немає сторонніх звуків. Ремені безпеки сучасних машин при цьому повинні натягатися.

Вібрації на кермі

Безліч проблем можуть викликати вібрації автомобіля, особливо в рульовому управлінні. Постійна тряска керма на середніх і високих швидкостях зазвичай вказують на неправильну установку коліс або їх балансування. Це все можна недорого усунути. Сторонні звуки при цьому вказують на набагато серйозніші (і дорогі) проблеми з осями і підшипниками.

Перевірка керма і підвіски

Перебуваючи на порожньому майданчику, потрібно зробити кілька кіл з повністю вивернутим кермом, в різні боки. Не повинно бути додаткового опору обертанню керма, крім як від ваги машини. Якщо колеса повертаються зі скреготом або клацанням, то це ознака проблеми зі Шрусами або з кульовими опорами. У будь-якому випадку, це дорогий ремонт.

Поїздка по ямах

Рухайтеся по вибоїнах, дивіться, як на них реагує автомобіль. Якщо удари добре згладжуються, то підвіска і шасі знаходяться в хорошому стані. Якщо ж машина сильно «підстрибує» або «провалюється» на нерівностях дороги, то, можливо, буде потрібно заміна амортизаторів. Стук або скрип в підвісці також незабаром приведуть цю машину на СТО.

Поїздка по трасі

Важливим випробуванням для автомобіля є поїздка на високій швидкості по трасі. Потрібно звертати увагу на відсутність змикання і шумів від коробки передач і двигуна.

джерело:autotheme.info

Попередні новини